Contactgegevens

 

Verzenden

Vanaf een (totaal) aankoopbedrag van € 100,00 wordt uw bestelling gratis verzonden naar Nederland en België. Daaronder bedragen de verzendkosten € 4,95.

Zodra de bestelling in goede orde door ons is ontvangen en verwerkt en het bestelde product binnen is, wordt het verzendgereed gemaakt. De zending bevat uiteraard het horloge, de merkspecifieke gift-verpakking en afhankelijk van het merk een handleiding en / of een garantie-certificaat (dit bevindt zich dikwijls achter in de gebruikershandleiding). Voor bepaalde merken is tevens een echtheidscertificaat bijgesloten. Alle pakketten worden verzekerd voor verlies en beschadiging onderweg verzonden. Er moet altijd worden getekend voor ontvangst.

Per artikel staat op de productpagina een levertijd indicatie aangegeven. Deze varieert in de tijd, dus houd svp rekening met de levertijdindicatie, zoals die geldt op het moment van bestellen. Mocht de levertijd onverhoopt toch langer zijn, dan ontvangt u tijdig bericht hierover. Zijn er voor u specifieke deadlines (bv een verjaardag), laat ons dit dan weten. Blijkt het product niet binnen 30 dagen leverbaar, dan heeft u volledige vrijheid van de koop af te zien. U ontvangt uw eventuele vooruitbetaling dan de volgende werkdag retour.

Onze ervaring tot dusverre leert ons dat 95% van de verzonden pakketten de volgende dag wordt aangeboden. Op zaterdag en zondag kunnen wij geen pakketten aanbieden, dus bestellingen geplaatst op vrijdag na 14.00u worden pas maandag verzonden, ook al is het horloge direkt leverbaar.

Is het pakket ter verzending aan de pakketdienst aangeboden, dan ontvangt u per email een verzendbevestiging. De verzendbevestiging bevat tevens een trackingcode en een link naar de webpagina waar u het pakket kunt volgen. Gelieve er wel op te letten, dat een zending niet meteen zichtbaar wordt op de trackingpagina. Probeer het in dat geval vroeg in de avond nogmaals. Zodra de pakketdienst de zending heeft ingepland, ontvangt u van hen een emailbericht met een verwacht bezorgtijdstip. Zodoende hoeft u niet de hele dag te wachten op de bezorger. Bent u niet in de gelegenheid het pakket in ontvangst te nemen, dan laat de bezorger een bericht achter met contactgegevens om een tweede poging in te plannen of af te spreken dat u het horloge komt ophalen bij een afhaalpunt bij u in de buurt.

Indien u een pakje aangeboden krijgt dat waarneembare schade heeft of is opengemaakt, adviseren wij u dit pakje niet aan te nemen. Indien u dit wel doet vervalt op dat moment alle aanspraak op transportschade en/of -vermissing. Dit is hoe dan ook vervelend voor u en voor ons. Weiger daarom het pakket, laat de bezorger het weer meenemen en neem contact met ons op.

Afhalen

Het is mogelijk het horloge van uw keuze zelf af te halen of om ter plaatse een keuze te maken. De afhaallokatie bevindt zich in Hilvarenbeek, in de buurt van Tilburg. Kiest u voor afhalen van uw bestelling, dan kunt u hiervoor een afspraak maken (mail, telefoon, contactformulier). We zorgen dan dat uw bestelling klaarligt. Aangezien de afhaallocatie geen winkel of magazijn is, is zo'n afspraak noodzakelijk om zeker te stellen dat uw horloge in huis is. Houd er ook rekening mee, dat bij afhalen uitsluitend vooruit of contant afgerekend kan worden. Er is geen PIN-automaat aanwezig. Achteraf betalen via Afterpay is ook niet mogelijk, aangezien Afterpay als voorwaarde stelt dat er een verzendadres wordt opgegeven.

Vergelijk Producten

Geen producten geselecteerd

 



TEL. +31 6 2508 5660

  • 1 Designer merkhorloges met hoge korting
  • 2 Bedenktijd 30 dagen
  • 3 Al actief en betrouwbaar sinds 2012
  • 4 Vanaf € 100 gratis verzending (NL BE)
  • 5 Gratis bandinkort service
  • 6 Originele horloges, originele verpakking, 12-24 mnd garantie
  • 7 Eigen reparatiedienst
  • 8 Bezichtigen / afhalen op afspraak
  • 9 Vooraf betalen met iDeal (NL) of MisterCash (BE); achteraf met Afterpay (NL)
  • 10 Klantenservice voor en door horloge liefhebbers